Εισαγωγή

Το Employer Branding έχει γίνει μια κρίσιμη πτυχή της σύγχρονης επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει σημαντικά την ικανότητα μιας εταιρείας να προσελκύει, να δεσμεύει και να διατηρεί κορυφαία ταλέντα. Είναι η διαδικασία δημιουργίας και προώθησης της φήμης μιας εταιρείας ως εργοδότη, αναδεικνύοντας τις αξίες, την κουλτούρα, τις παροχές και τις ευκαιρίες ανάπτυξής της.

Στη σημερινή υπερ-ανταγωνιστική αγορά εργασίας, ένα ισχυρό employer brand μπορεί να αποτελέσει τον βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για την προσέλκυση των καλύτερων υποψηφίων και τη δημιουργία ενός πιστού και αφοσιωμένου εργατικού δυναμικού.

Μπορεί επίσης να οδηγήσει σε καλύτερα ποσοστά διατήρησης, αυξημένη παραγωγικότητα και θετικό αντίκτυπο στη συνολική φήμη μιας εταιρείας. Σε αυτό το πλαίσιο, η ανάπτυξη και η διατήρηση ενός ισχυρού employer brand έχει καταστεί κρίσιμο στοιχείο για τις επιχειρήσεις, που επιθυμούν να επιτύχουν μακροπρόθεσμη επιτυχία σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο.

 

Γιατί το employer branding είναι τόσο σημαντικό;

Δεν είναι απλώς μια στρατηγική μάρκετινγκ. Δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην καθημερινή μάχη που δίνεται για την προσέλκυση νέων. Με λίγα λόγια αναδεικνύει όλα αυτά που κάνουν σπουδαία την εταιρεία σας και την τονίζει στους δυνητικούς υποψήφιους. Επιπλέον, τονίζει τα αδύνατα σημεία σας και βοηθάει στο να τα διορθώσετε. Ως συμπέρασμα, ενισχύει διπλά εκεί που η επιχείρησή σας τα πηγαίνει καλά και από την άλλη βοηθάει να βρείτε τις αδυναμίες σας.

 

Το Employer Branding ως ρόλος για την επιτυχία της εταιρείας

Το Employer Branding παίζει ζωτικής σημασίας ρόλο για την επιτυχία μιας εταιρείας για διάφορους λόγους:

1. Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά εργασίας, οι εργαζόμενοι έχουν πολλές επιλογές για να επιλέξουν. Ένα ισχυρό employer brand μπορεί να κάνει μια εταιρεία να ξεχωρίσει και να γίνει πιο ελκυστική για τα κορυφαία ταλέντα.

2. Διατήρηση των εργαζομένων. Μια ισχυρή επωνυμία εργοδότη συμβάλλει στη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος και μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά δέσμευσης και διατήρησης των εργαζομένων.

3. Βελτίωση της παραγωγικότητας. Όταν οι εργαζόμενοι είναι ευτυχισμένοι και δεσμευμένοι, είναι πιο παραγωγικοί, γεγονός που μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην τελική γραμμή μιας εταιρείας.

4. Βελτίωση της φήμης της εταιρείας. Μια θετική επωνυμία εργοδότη μπορεί να βελτιώσει τη συνολική φήμη μιας εταιρείας, καθιστώντας την, πιο ελκυστική για τους πελάτες, τους επενδυτές και τους δυνητικούς εργαζόμενους.

5. Εξοικονόμηση κόστους. Οι εταιρείες με ισχυρό brand εργοδότη μπορούν να εξοικονομήσουν δαπάνες πρόσληψης, καθώς είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν τους κατάλληλους ανθρώπους και να τους διατηρήσουν μακροπρόθεσμα.

 

Στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου το ταλέντο αποτελεί κρίσιμο παράγοντα, ένα ισχυρό employer branding είναι απαραίτητο για την προσέλκυση και τη διατήρηση των καλύτερων εργαζομένων και την επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας.

Το Employer Branding αναφέρεται στη φήμη και την αντίληψη ενός οργανισμού ως εργοδότη και διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προσέλκυση και διατήρηση κορυφαίων ταλέντων. 

 

Πρόσφατες αξιολογήσεις

 

Συμβουλές για το employer branding:

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε ένα ισχυρό employer branding:

1. Αναπτύξτε ένα σαφές μήνυμα. Βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα της επωνυμίας σας είναι ευθυγραμμισμένα και συνεπή σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, όπως οι αγγελίες εργασίας, οι σελίδες καριέρας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ.

2. Δημιουργήστε μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα. Καλλιεργήστε ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον που εκτιμά την ποικιλομορφία, την ένταξη και τη διαφάνεια. Ενθαρρύνετε τη δέσμευση των εργαζομένων και αναγνωρίστε τη συμβολή τους στην επιτυχία της εταιρείας.

3. Δημιουργήστε μια εξαιρετική εμπειρία για τους υποψηφίους. Κάντε τη διαδικασία πρόσληψης απρόσκοπτη και ενδιαφέρουσα, από την αίτηση εργασίας έως την ένταξη. Παρέχετε έγκαιρη ανατροφοδότηση και επικοινωνήστε με διαφάνεια με τους υποψηφίους.

4. Αξιοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παρουσιάσετε την εταιρική σας κουλτούρα, να μοιραστείτε κριτικές εργαζομένων και να συνεργαστείτε με πιθανούς υποψηφίους. Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους να μοιράζονται τις θετικές τους εμπειρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειες προβολής της επωνυμίας σας.

5. Παρακολουθήστε και μετρήστε το employer branding σας. Χρησιμοποιήστε δεδομένα και ανατροφοδότηση για να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητά σας.

 

Συνοψίζοντας, το employer branding είναι μια κρίσιμη πτυχή της σύγχρονης επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει σημαντικά την ικανότητα μιας εταιρείας να προσελκύει, να δεσμεύει και να διατηρεί κορυφαία ταλέντα. Αναπτύσσοντας και διατηρώντας ένα ισχυρό employer brand, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να προσαρμόζονται ευκολότερα στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο.

Μην ξεχάσετε να μας κάνετε follow στα Social Media για να μαθαίνετε περισσότερα για εμάς!