Περιγραφή θέσης εργασίας

Η Praktiker Hellas αποτελεί ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή στο σπίτι. Με την ομάδα των 1.600 εργαζομένων μας, το ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, το εξειδικευμένο τμήμα b2b και το πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων μας, εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει θέση Store CashiersManager στο κατάστημα μας στη Ξάνθη.

Αρμοδιότητες:

  • Έχει την ευθύνη για το τμήμα των ταμείων του καταστήματος και τις οικονομικές συναλλαγές των χειριστών/χειριστριών και του χρηματοκιβωτίου.
  • Έχει ενεργή συμμετοχή στις εργασίες της βάρδιας (ταμειακές συναλλαγές, δημιουργία / επεξεργασία και τιμολόγηση παραγγελιών, πληροφορίες , επιστροφές πελάτων ) όποτε οι συνθήκες το απαιτούν.
  • Φροντίζει για την εύρυθμη εξυπηρέτηση στην περιοχή ευθύνης του με τον συντονισμό της ροής των Πελατών
  • Συντονίζει το ημερήσιο πρόγραμμα εργασίας/διαλειμμάτων των ταμιών και δημιουργεί το μηνιαίο πρόγραμμα των για εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
  • Ασχολείται με την επίλυση τεχνικών θεμάτων που προκύπτουν στα ταμεία.

Requirements

  • Εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) ετών σε ανάλογη θέση ευθύνης σε κατάστημα λιανικής πώλησης.
  • Απόφοιτος ανώτατης εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ Κολλέγιο).
  • Καλή χρήση προγραμμάτων MS Office.
  • Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας (προφορικός και γραπτός λόγος).
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας, οργάνωσης και διοίκησης ομάδας.
  • Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων και πολυδιεργασίας.
  • Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα.
  • Αυτοπαρακίνηση, υπευθυνότητα και συνέπεια.

Benefits

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus.
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού.
    Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
  • Συνεχή εκπαίδευση.
  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης.