Περιγραφή θέσης εργασίας


Sales Consultan and Account Manager


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της υποψήφιο για τη θέση εργασίας σε διαδικτυακή πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών.
Sales Consultant- Account Manager
Περιγραφή Θέσης  
•    Διαχείριση και διατήρηση υπάρχοντος πελατολογίου
•    Προγραμματισμός επισκέψεων σε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες για την επίτευξη μηνιαίων στόχων
•    Συμβουλευτική προσέγγιση και παρουσίαση νέων υπηρεσιών σε πελάτες 
•    Διαπραγμάτευση προφορών και διαχείριση συμφωνιών 
•    Ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού
•    Ανάπτυξη θετικών σχέσεων με τους πελάτες και παροχή άμεσων λύσεων με  στοχευμένες υπηρεσίες στους πελάτες
•   Χτίσιμο και διατήρηση σχέσεων με υπάρχοντες και νέους πελάτες (πελατοκεντρική προσέγγιση)
•   Επίλυση διενέξεων και παροχή λύσεων στους πελάτες εγκαίρως

Προφίλ Υποψηφίου
•    Πτυχίο BSc/BA στα Οικονομικά/ Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σχετικό πεδίο θα είναι ένα συν
•    Δύο (2) έτη προϋπηρεσίας σε αντίστοιχη θέση
•    Επιχειρηματική οξυδέρκεια με στάση επίλυσης προβλημάτων
•    Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•    Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
•    Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα
•    Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας 
•    Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
•    Θα ήταν χρήσιμη η γνώση και του MS Office (ιδιαίτερα του MS Excel).
•    Γνώση Hubspot ή άλλου CRM θα θεωρηθεί πλεονέκτημα

Παροχές Εταιρείας
•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
•    Δυναμικό περιβάλλον εργασίας 

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.