Περιγραφή θέσης εργασίας


Personal Assistant


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης συστημικής τράπεζας, αναζητά 1 άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
                                             
Personal Assistant

Περιγραφή θέσης

•   Οργάνωση και συντονισμός καθημερινών επικοινωνιών, προγράμματος και συναντήσεων
•   Οργάνωση και συντονισμός επαγγελματικών ταξιδιών των διοικητικών στελεχών
•   Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (emails)
•   Yποστήριξη στην σύνταξη εκθέσεων, αναλύσεων και στην δημιουργία επαγγελματικών παρουσιάσεων
•   Παραγγελία αναλώσιμων και εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του χώρου
Προφίλ Υποψηφίου

•    Πτυχίο AEI/TEI
•    Τουλάχιστον 1 έτος εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
•    Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•    Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office 
•    Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
•    Σωστή διαχείριση χρόνου και έμφαση στην λεπτομέρεια 
•    Εχεμύθεια κατά την διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών

Παροχές Εταιρείας
•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
•    Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον 
•    Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης 
•    Σταθερό πρωινό ωράριο εργασίας 

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome. 
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.