Περιγραφή θέσης εργασίας


OFFICE ADMINISTRATOR


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσεως:
                                                         
                                                          OFFICE ADMINISTRATOR
                                                                       (Κορωπί) 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ

•    Συντονίζει τις δραστηριότητες και τις εργασίες του γραφείου
•    Διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και αλληλογραφία (e-mail, επιστολές, πακέτα κ.λπ.)
•    Λειτουργεί ως σημείο επαφής μεταξύ του διευθυντή και των πελατών
•    Δημιουργεί και ενημερώνει αρχεία και βάσεις δεδομένων 
•    Παρακολουθεί το απόθεμα των αναλωσίμων γραφείου και πραγματοποιεί παραγγελίες όταν        είναι απαραίτητο
•    Βοηθά τους συναδέλφους όποτε είναι απαραίτητο

ΠΡΟΦΙΛ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

•    Αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία 1-2 έτη
•    Εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
•    Εξοικείωση με διαδικασίες διαχείρισης γραφείου 
•    Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
•    Άριστη γνώση λογισμικού MS Office


Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome. 

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.