Περιγραφή θέσης εργασίας


HR/ Payroll Administrator


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής φαρμακευτικής εταιρείας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
HR/ Payroll Administrator
Περιγραφή Θέσης
•    Διαχείριση συστήματος ΕΡΓΑΝΗ (προσλήψεις, αποχωρήσεις, προγράμματα κ.α)
•    Γενικά διαχειριστικά καθήκοντα που αφορούν τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (παροχή βεβαιώσεων στους εργαζομένους κ.α)
•    Αποστολή στοιχείων που αφορούν την μισθοδοσία της εταιρείας στον εξωτερικό συνεργάτη-πάροχο
•    Reporting
Προφίλ Υποψηφίου
•    Απόφοιτος/η ΤΕΙ/ΑΕΙ, ιδανικά Οικονομικής κατεύθυνσης ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
•    Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή
•    Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
•    Πολύ καλή γνώση Η/Υ, MS Office
•    Πολύ καλή εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες
•    Δυναμική προσωπικότητα με επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
•    Έμφαση στην λεπτομέρεια, αποτελεσματικότητα και ομαδικό πνεύμα εργασίας 
Παροχές Εταιρείας
•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
•    Προοπτικές εξέλιξης
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.