Περιγραφή θέσης εργασίας


Fundraising and Partnerships Coordinator


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Fundraising and Partnerships Coordinator

Περιγραφή θέσης

•    Σύνταξη και υποβολή προτάσεων χρηματοδότησης σε φορείς, ιδρύματα και εταιρείες 
•    Ανάπτυξη καναλιού συνεργασιών (διαφημίσεις, συνεργασίες, χορηγίες)
•    Αναζήτηση και εξεύρεση νέων πηγών χρηματοδότησης

Προφίλ υποψηφίου

•    Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
•    Τουλάχιστον 2 έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση σε τμήμα Fundraising 
•    Καλά Αγγλικά και Η/Υ (ειδικά Ms Office προγράμματα και CRM)
•    Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες
•    Δυναμική προσωπικότητα με έμφαση στη λεπτομέρεια και κριτική σκέψη
•    Ικανότητα αντίληψης και λήψης πρωτοβουλιών με προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων
•    Συγγραφική ικανότητα με δομημένο, άρτιο και πλούσιο γραπτό λόγο 

Παροχές εταιρείας 

•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
•    Άμεση πρόσληψη και αορίστου χρόνου σύμβαση  
•    Δυνατότητα εργασίας σε ένα δυναμικό περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome. 
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.