Περιγραφή θέσης εργασίας


Customer Support Agents


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, γνωστής πολυεθνικής τηλεπικοινωνιών, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Customer Support Agents
(Αθήνα)
Περιγραφή Θέσης 
Υπάλληλος διαχείρισης εισερχόμενων κλήσεων και chat
•    Εξυπηρέτηση πελατών με πληροφορίες για τις υπηρεσίες της εταιρείας
•    Διοχέτευση κλήσεων σε άλλα τμήματα 
•    Διαχείριση αλληλογραφίας
•    Εξυπηρέτηση αιτημάτων πελατών 
Προφίλ Υποψηφίων
•    Απόφοιτοι Λυκείου/ ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ 
•    Προϋπηρεσία σε αντίστοιχο ρόλο θα θεωρηθεί προσόν 
•    Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες 
•    Καλή γνώση Η/Υ
•    Καλή γνώση Αγγλικών
•    Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Παροχές Εταιρείας
•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών 
•    Συνεχής εκπαίδευση
•    Ευκαιρίες εξέλιξης
•    Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ
•    Δυνατότητα εξ αποστάσεως εργασίας
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.