Περιγραφή θέσης εργασίας


Customer Care Associate


Η Atlas, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρείας 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου Vodafone Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:
Customer Care Associate
Περιγραφή Θέσης
Οι κάτοχοι των θέσεων θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της Vodafone στην Αθήνα με κυλιόμενο ωράριο εργασίας και οι βασικές τους αρμοδιότητες θα είναι οι παρακάτω:

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων
  • Παροχή λύσεων και απαντήσεων σε ερωτήσεις πελατών
  • Καταγραφή και διαχείριση των πληροφοριών των πελατών σε αντίστοιχα συστήματα

Προφίλ Υποψηφίων
•    Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI
•    Καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας 
•    Εξοικείωση με τη χρήση εφαρμογών MS Office
•    Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα multitasking
•    Εμπειρία σε παρόμοια θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν

Παροχές Εταιρείας
•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
•    Δυναμικό περιβάλλον εργασίας
•    Συνεχής εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
•    Δυνατότητα full ή part time απασχόλησης
•    Δυνατότητα remote working (μετά τους πρώτους 6 μήνες συνεργασίας)
•    Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.