Περιγραφή θέσης εργασίας


Back Office Assistant


Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά προσωπικό για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
                                                                                Back Office Assistant 
                                                                                       (Κορωπί) 
   
  Περιγραφή Θέσεων

•    Παραγγελιοληψία - Καταχώρηση εμπορικών παραστατικών -Τιμολόγηση
•    Pre sales-After sales service
•    Παρακολούθηση αποθήκης
•    Επικοινωνία με μεταφορικές πωλήσεων – συμφωνίες
•    Καταχώρηση παραστατικών αγορών – εισαγωγών
Προφίλ Υποψηφίων

•    Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
•    Προϋπηρεσία  1-2 χρόνια σε αντίστοιχη θέση 
•    Καλή γνώση Η/Υ ( MS Office)
•    Πελατοκεντρική προσέγγιση
•    Ομαδικό πνεύμα
•    Multitasker

Παροχές Εταιρείας

•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών  
•    Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας 


Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome. 

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.