Περιγραφή θέσης εργασίας
Description
Η ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS αναζητά για την κάλυψη θέσης σε έργο που έχει αναλάβει για μεγάλο τραπεζικό οργανισμό, Υπάλληλο γραφείου ο/η οποίος/α θα έχει ως αντικείμενο υποστηρικτικές εργασίες διαχείρισης συστήματος χρονοπρογραμματισμού εργασιών .
Requirements
- Πτυχίο ΑΕΙ,ΤΕΙ ( Πληροφορικής )
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Γνώσεις/εμπειρία σε δημιουργία windows/unix scripts
- Γνώσεις/εμπειρία σε Windows servers administrationΆριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και MS Office
Επιθυμητά Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε χώρο operations
- Προϋπηρεσία σε χρήση ControlM Scheduler
- Εμπειρία σε συστήματα z/OS
- Εμπειρία σε BMC Remedy IT service Management tool
- Ευχέρεια σε SQL queries
Επιπλέον δεξιότητες
- Αναλυτική/ Συνθετική σκέψη
- Προσαναταλισμός στο αποτέλεσμα
- ικανότητα ομαδικής συνεργασίας
- Υπευθυνότητα
- Ταχύτητα ανταπόκρισης
- Εχεμύθεια και τήρηση τραπεζικού απορρήτου.
Responsibilities
- Υποστηρικτικές εργασίες διαχείρισης συστήματος χρονοπρογραμματισμού εργασιών (Scheduler)
- Back Office εργασίες
Benefits
- Δυνατότητα εργασίας σε έναν εδραιωμένο τραπεζικό οργανισμό
- Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
- Full time απασχόληση