Για πάμε να δούμε από πού το αφήσαμε… Έχουμε, λοιπόν, ήδη λάβει υπόψη το σχέδιο του βιογραφικού μας, έχουμε καταγράψει όλη την προϋπηρεσία μας, καθώς και επιπλέον ρόλους στους οποίους έχουμε απασχοληθεί εθελοντικά. Τι μας λείπει;

Λέξεις Κλειδιά

Έχοντας σχεδόν έτοιμο το βιογραφικό σας, ήρθε η ώρα να το ενισχύσετε με λέξεις που θα σταθούν αρωγοί στην προσπάθειά σας για εύρεση εργασίας. Βλέπετε, το ζήτημα είναι, όχι μόνο να ψάχνετε εσείς για τον κατάλληλο ρόλο, αλλά κι οι εργοδότες να οδηγούνται σε εσάς.

Εύρεση – Προσέλκυση = 1 – 1

Αυτή εξίσωση χρειάζεται να λειτουργεί παράλληλα, ώστε να αποδίδει περισσότερα αποτελέσματα και ένα από αυτά να είναι και το επιθυμητό. Για να θέσετε, λοιπόν, σε λειτουργία έναν τέτοιο «αυτόματο πιλότο», χρειάζεται να «φυτέψετε» τις κατάλληλες – και πιο ταιριαστές στον μελλοντικό σας ρόλο – λέξεις κλειδιά, ανάμεσα στις περιγραφές της προϋπηρεσίας σας. Πώς; Αρχικά, ελέγξτε ενδελεχώς τις αγγελίες που σας ενδιαφέρουν – και μπορείτε, ασφαλώς, να ανταποκριθείτε – καταγράφοντας τις κοινές λέξεις που αναζητούν οι εργοδότες και συνάδουν με το αντικείμενο και την προϋπηρεσία σας. Φροντίστε να τις ενσωματώσετε, όπου φυσικά φαίνεται λογικό και κατανοητό, μες την προϋπηρεσία σας. Έτσι, οι μηχανές αναζήτησης που θα χρησιμοποιήσουν οι recruiters, είτε στην εταιρική τους βάση δεδομένων, είτε στα sites που φιλοξενούν τις αγγελίες τους, θα εμφανίσουν το δικό σας βιογραφικό ανάμεσα στα πρώτα αποτελέσματα υποψηφίων.

Διαβάζεται;

Το παν δεν είναι, το βιογραφικό σας να μπορεί να ανταποκριθεί μόνο στα scan της τεχνολογίας, αλλά πρωτίστως στο scan του ανθρώπινου ματιού. Αν ένα βιογραφικό δεν μπορεί να αναγνωστεί με φυσικό τρόπο, τότε δεν κάνουμε δουλίτσα . Μην ξεχνάτε άλλωστε, όπως έχω αναφέρει και σε παλαιότερο άρθρο, ένας recruiter χρειάζεται το πολύ 9 δευτερόλεπτα για να δει τις πιο σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται στο βιογραφικό σας. Είναι απαραίτητο, λοιπόν, τόσο η ενσωμάτωση των λέξεων κλειδιών που σας συμφέρει να αναφερθούν, όσο και η σύνταξη του περιεχομένου σας σε συνδυασμό με το format που θα επιλέξετε για να το προβάλει δυναμικά, να βοηθούν τον αναγνώστη πρακτικά, όχι να τον ταλαιπωρούν. Η πληροφορία που θα λάβει εν τέλει, να είναι κατανοητή και «εύπεπτη», ώστε να μπορεί με τη σειρά του να «πολλαπλασιάσει» αυτό το μήνυμα. Κοινώς, να σας διαφημίσει σωστά, είτε μέσα του (αν αυτός λαμβάνει τις αποφάσεις περί προσλήψεων), είτε στον αρμόδιο που θα αποφασίσει αν θα ενταχθείτε στον οργανισμό.

Διαβάστε περισσότερα >>