Το κάθε επάγγελμα έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις και χρειάζεται συγκεκριμένες ικανότητες. Ποιες είναι όμως οι δεξιότητες που πρέπει να έχεις σε όλες τις δουλειές που έχουν να κάνουν με επικοινωνία με τους πελάτες;

Όταν η δουλειά σου έχει να κάνει μόνο με χαρτιά και τα μόνα άτομα που συναντάς είναι οι συνάδελφοισου, τότε τα πράγματα είναι λίγο πιο εύκολα για εσένα. Όπως καταλαβαίνεις εκεί που χρειάζεται να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια είναι όταν πρέπει να έρθεις σε επαφή με τους πελάτες. Ποιες είναι όμως οι ικανότητες που θα πρέπει να έχεις προκειμένου να ξεχωρίσεις σε μια τέτοιου είδους θέση;

1. Υπομονή

Η υπομονή είναι το Α και το Ω ειδικά όταν βρισκόμαστε σε επαφή με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. Αυτό που θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου είναι ότι η καλή και αποτελεσματική εξυπηρέτηση υπερτερεί της γρήγορης εξυπηρέτησης. Γι' αυτό και εσύ θα πρέπει να την χρησιμοποιείς ώστε να καταλαβαίνεις καλύτερα τα προβλήματα αλλά και τις ανάγκες τους από την εταιρεία.

2. Σωστή επικοινωνία

Εξίσου σημαντικό είναι το να μπορείς να καταλάβεις πλήρως το τι θέλει ένας πελάτης, αλλά και να μπορείς να του εξηγήσεις όλα όσα θα έπρεπε να γνωρίζει πριν προχωρήσετε παρακάτω. Ένας πολύ βασικός λόγος που οι επιχειρήσεις χάνουν πελάτες είναι λόγω του ότι δεν έχουν σωστή επικοινωνία, οπότε ο υποψήφιος πελάτης φεύγει χωρίς να του έχουν διευκρινήσει όσα θα ήθελε.

3. Γνώση του προϊόντος

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να εργάζεσαι σε μία επιχείρηση και να μην μπορείς να περιγράψεις τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που θέλει να προωθήσει η εταιρεία. Φυσικά αυτό δεν είναι μέσα στις αρμοδιότητες του καθενός, αλλά αν η θέση σου είναι να συναναστρέφεσαι και με τους πελάτες θα πρέπει να γνωρίζεις τα πάντα.

Διαβάστε περισσότερα >>