Το 2020, γίνεται όλο και πιο σαφές ότι κάθε εταιρεία πρέπει να είναι παρούσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα και οι ειδικοί στο μάρκετινγκ υποστηρίζουν ότι η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθά κυρίως στην αύξηση της έκθεσης και της προβολής των εμπορικών σημάτων - πράγμα που σημαίνει ότι αν ως επωνυμία δεν είστε στο διαδίκτυο, καταλήγετε να χάνετε μια μεγάλη διαφημιστική ευκαιρία.

 

Γιατί είναι απαραίτητοι οι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις εταιρείες;

Εκτός από τις διαδικτυακές διαφημίσεις που αποκτούν μέσω της παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εταιρείες μπορούν και να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο προώθησης της επωνυμίας εργοδότη - περισσότερο από το 92% των εταιρειών κάνουν προσλήψεις μέσω των μέσων δικτύωσης. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι σχεδόν το 30% των υποψηφίων αναζητούν την επόμενη ευκαιρία εργασίας τους αποκλειστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, δεν είναι όλες οι πλατφόρμες κατάλληλες για οποιαδήποτε επιχείρηση. Στην ιδανική περίπτωση, οι εταιρείες θα πρέπει να επενδύσουν στην πλατφόρμα που θα μπορούσε να τους αποφέρει τα περισσότερα οφέλη και όπου θα μπορούσαν να αλληλοεπιδράσουν πιο εύκολα με το κοινό-στόχο τους.

Αυτή, όμως,  θα μπορούσε να αποβεί μια αρκετά αποθαρρυντική διαδικασία για κάθε εταιρεία. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή εκατοντάδες κοινωνικά δίκτυα στην αγορά, αλλά τα καλά νέα είναι ότι η λίστα μπορεί να περιοριστεί στις πιο δημοφιλείς και σχετικές πλατφόρμες με τον κάθε επιχειρηματικό τομέα.

 

Οι 5 κορυφαίοι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων για εταιρείες

1. Facebook

Το Facebook έχει περισσότερους από 2,20 δισεκατομμύρια χρήστες, γεγονός που το καθιστά το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο. Παρά τις διαρροές και τα αρνητικά δημοσιεύματα τα τελευταία χρόνια, το Facebook παραμένει το πιο δημοφιλές δίκτυο, όντας απαραίτητο για οποιαδήποτε επιχείρηση.

Κατά κανόνα, οι χρήστες του Facebook δεν συνδέονται μόνο για να ενημερώνουν το προφίλ τους ή να προβάλλουν δημοσιεύσεις, αλλά επισκέπτονται κατά μέσο όρο 80 σελίδες, ομάδες ή συμβάντα. Εκεί είναι που επικεντρώνονται  οι διαφημιστικές προσπάθειες μιας εταιρείας κατά το σχεδιασμό της παρουσίας της στο Facebook.

Η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook είναι ένα από τα πιο ανεπτυγμένα δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο Facebook, μπορείτε να επιλέξετε το κοινό στόχο σας για τις διαφημίσεις και τις καμπάνιες που θέλετε να προβάλλονται με βάση την ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, την κατάσταση της σχέσης και πολλά άλλα. Έτσι, είναι εύκολο για τις εταιρείες να παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες στη ροή ειδήσεων των χρηστών της πλατφόρμας του Facebook.

 

2. Instagram

Το Instagram έχει γίνει πρόσφατα εξαιρετικά δημοφιλές. Από το Instagram Live έως το Instagram Stories, η πλατφόρμα προσφέρει μια σειρά εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.

Είναι απαραίτητο να σημειωθεί ότι το Instagram είναι σχεδόν αποκλειστικά μια εφαρμογή για κινητά: δεν μπορείτε να προσθέσετε εικόνες ή να δημιουργήσετε νέες αναρτήσεις από την έκδοση για υπολογιστές. Η πλατφόρμα Instagram είναι πιθανώς πιο κατάλληλη για επιχειρήσεις που εξαρτώνται από την ίδια την εικόνα ή μια έχουν πιο καλλιτεχνική κατεύθυνση. 

Ο Mark Zuckerberg, Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook, κατέχει και την εφαρμογή Instagram, πράγμα που σημαίνει ότι και οι δύο εφαρμογές αξιοποιούν την ίδια βάση δεδομένων χρηστών και την ίδια αποτελεσματική πλατφόρμα για συγκεκριμένες διαφημίσεις και εκστρατείες.

Σε σύγκριση με το Facebook, στο Instagram έχετε την ευκαιρία να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας και το ίδιο το προφίλ της εταιρείας σας με οργανικό τρόπο, ανάλογα με το περιεχόμενο που δημιουργείτε. Επιπλέον, το Instagram έχει ενσωματώσει πρόσφατα επιλογές ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι καταναλωτές μπορούν τώρα να δουν τα προϊόντα και να τα αγοράσουν απευθείας από τις σελίδες Instagram.

 

3. Twitter

Το Twitter είναι η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείται κυρίως για έκτακτες ειδήσεις ή ανακοινώσεις. Κάθε ανάρτηση στο Twitter περιορίζεται σε 280 χαρακτήρες, οπότε ο καθένας μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του για οποιοδήποτε θέμα, ελεύθερα, αλλά ο "θόρυβος" είναι περιορισμένος. Επιχειρήσεις, δημοσιογράφοι, διασημότητες, ακόμη και πολιτικοί χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιράζονται ειδήσεις, άρθρα ή αστεία σχεδόν κάθε μέρα.

Το Twitter είναι μια καλή ιδέα για εταιρείες που θέλουν να είναι πολύ πιο κοντά στους πελάτες τους, επειδή η πλατφόρμα τους δίνει την τέλεια ευκαιρία να του απευθύνονται άμεσα.

Ορισμένες εταιρείες αποφασίζουν ακόμη και να χρησιμοποιήσουν μια μοναδική "φωνή", ανάλογα με το εμπορικό σήμα, για να διαφοροποιηθούν από το πλήθος. Άλλες εταιρείες επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το Twitter ως πλατφόρμα για τη διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών, καθώς οι πελάτες που δραστηριοποιούνται στην πλατφόρμα θα αναζητήσουν λογαριασμούς εταιρειών για να εκφράσουν τη γνώμη τους σχετικά με αυτά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

 

4. LinkedIn

Οι εταιρείες που επιλέγουν να την προώθησή τους μέσω του LinkedIn συνήθως επιδιώκουν να καθορίσουν το κοινό-στόχο τους με βάση τον τίτλο εργασίας των χρηστών. Το LinkedIn είναι ουσιαστικά ένα κοινωνικό δίκτυο κατάλληλο για επιχειρηματικό περιβάλλον και τα εταιρικά προφίλ περιλαμβάνουν συνήθως περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το εργασιακό περιβάλλον στην εταιρεία, τις κενές θέσεις εργασίας ή τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.

Το LinkedIn είναι η σωστή πλατφόρμα για την επωνυμία εργοδότη, αφού είναι σχεδιασμένη να είναι πολύ πιο επαγγελματική από άλλα δίκτυα  μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα προφίλ υποψηφίων είναι μοιάζουν με βιογραφικό και ενώ και οι ίδιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το LinkedIn για να υποβάλουν αίτηση για ευκαιρίες εργασίας που δημοσιεύονται από εταιρείες στην πλατφόρμα.

Αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης ένα κατάλληλο μέσο για τη δημοσίευση συγκεκριμένων πληροφοριών ή ακόμα και άρθρων, πράγμα που βοηθά τις εταιρείες να προωθήσουν την εικόνα τους ως εξειδικευμένου οργανισμού στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.

 

5. Youtube

Το YouTube είναι μια ιδιαίτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης επειδή βασίζεται αποκλειστικά σε περιεχόμενο βίντεο - οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν, να αναρτήσουν, να αξιολογήσουν και να σχολιάσουν με βάση τα βίντεο στην πλατφόρμα. Στο YouTube, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν ένα κανάλι βίντεο για να συνδεθούν με τους πελάτες τους με εντελώς διαφορετικό τρόπο απ' ότι στις  άλλες πλατφόρμες μέσων δικτύωσης.

Μπορούν να μεταφορτωθούν στο κανάλι της εταιρείας εκπαιδευτικά βίντεο που να συμβαδίζουν με το περιεχόμενο στο blog της εταιρείας ή βίντεο για την παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρονται.

Υπάρχει μια παρα-κουλτούρα influencers στο YouTube που δημοσιεύουν συχνά βίντεο και έχουν ευρύ κοινό. Οι εταιρείες συχνά επιλέγουν να δημιουργήσουν συγκεκριμένες συνεργασίες μαζί τους για να τοποθετήσουν τα προϊόντα τους στο περιεχόμενο βίντεο των influencers.

 

 

Εξατομικευμένη σελίδα στο Poudouleveis.gr 

Φυσικά, πρέπει να αναφέρουμε και την δυνατότητα εξατομικευμένης σελίδας, την οποία μπορεί να δημιουργήσει κάθε εταιρεία στον ιστότοπο Poudouleveis, όντας μια αποτελεσματική λύση για την επωνυμία εργοδότη και τις στοχευμένες προσλήψεις.

Οι εταιρείες μπορούν εύκολα να αλληλεπιδρούν απευθείας στην πλατφόρμα με τους υπαλλήλους τους, πρώην, νυν ή ακόμα και μελλοντικούς. Η εξατομικευμένη σελίδα  στον ιστότοπο Poudouleveis, δίνει με τον τρόπο αυτό την ευκαιρία στις εταιρείες  να δημοσιεύουν τις προσφορές εργασίας και τις διαθέσιμες θέσεις τους και να προωθούν την οργανωτική τους κουλτούρα και το εργασιακό τους περιβάλλον.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά, αλλά είναι τα πιο απαραίτητα αυτή τη στιγμή για τις εταιρείες. Κατανοώντας την πλατφόρμα κοινωνικής  δικτύωσης που είναι καλύτερη για τον τύπο της επιχείρησής σας θα βοηθηθείτε όχι μόνο στο να εξοικονομήσετε χρόνο, αλλά και να ακολουθήσετε πιο εύκολα τους στόχους προώθησης και διαφήμισης. Είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου μοιράζεται επίκαιρες πληροφορίες με τους καταναλωτές της και να αλληλεπιδρά - βασικός σκοπός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

Ποιες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιείτε για την εταιρεία σας; Γιατί επιλέξατε να δημιουργήσετε λογαριασμό σε αυτά τα δίκτυα;