Περιγραφή θέσης εργασίας

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Supporter)

Στη JYSK νιώθουμε περήφανοι να δίνουμε πάντα προτεραιότητα στον πελάτη.

Αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε και ενδυναμώνουμε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο αποτελεί για μας σημαντική παράμετρο της προσπάθειάς μας να εξασφαλίσουμε την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης στους πελάτες μας.

Προσόντα:

Δείχνετε αφοσίωση και:

  • Φροντίζετε για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τους πελάτες μέσω e-mail και τηλεφώνου.
  • Διεκπεραιώνετε τις παραγγελίες και τις επιστροφές των πελατών, δίνοντας έμφαση στις διαδικασίες αλλά ταυτόχρονα και στις ανάγκες του πελάτη.
  • Διαχειρίζεστε αιτήματα των πελατών σχετικά με προϊόντα.
  • Έχετε διαχειριστικά καθήκοντα, όπως τα προγράμματα διανομής, ο έλεγχος των τιμολογίων και η παρακολούθηση των παραγγελιών που δεν έχουν αποσταλεί.
  • Υποστηρίζετε τα καταστήματα και εξασφαλίζετε τη βέλτιστη συνεργασία ανάμεσα στο κέντρο διανομής, στα καταστήματα και στους πελάτες.
  • Συνεισφέρετε στη συνεχή βελτίωση των καθημερινών διαδικασιών, προτείνοντας λύσεις σε πιθανά ζητήματα και κάνοντας προτάσεις για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
  • Συναντάτε τις ευκαιρίες και σας προσφέρουμε:

  • Την ευκαιρία προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης σε μια εταιρία με σκανδιναβικές ρίζες
  • Την ευκαιρία να γίνετε μέλος ενός επιτυχημένου οργανισμού από την αρχή
  • Ένα ελκυστικό πακέτο αποδοχών
  • Είστε ο ιδανικός υποψήφιος γιατί:

  • Διαθέτετε καλές επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο και έχετε πελατοκεντρική αντίληψη αλλά και θετικό τρόπο προσέγγισης των καθημερινών εργασιών και αντιμετώπισης των πιθανών προκλήσεων.
  • Είστε μεθοδικός και οργανωτικός και δείχνετε επιμονή στην ολοκλήρωση των διάφορων εργασιών.
  • Δίνετε πάντα έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Χειρίζεστε άπταιστα την αγγλική γλώσσα τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
  • Γνώσεις χειρισμού SAP θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν.
  • Εμπειρία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση στην εξυπηρέτηση πελατών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Πρόσθετες πληροφορίες:

    Από ένα κατάστημα στη Δανία το 1979 η JYSK επεκτάθηκε σε περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο. Για να εξασφαλίσουμε τη μελλοντική ανάπτυξη, χρειαζόμαστε τους καλύτερους εργαζομένους.

    Αδράξτε την ευκαιρία να γίνετε μέλος της JYSK. Εάν δείξετε αφοσίωση, θα συναντήσετε τις ευκαιρίες.