Περιγραφή θέσης εργασίας

Ημερομηνία ανάρτησης αγγελίας :

30/1/2020



Η  Forthnet Α.Ε ., η εταιρία που έφερε το internet και τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα και παρέχει υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας με το εμπορικό σήμα  Nova , επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της και στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, ζητά να προσλάβει:

Υπάλληλοι Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών  - Technical Support Agents

  Κωδ Θέσης : CCTA/002

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

  • Διαχείριση τεχνικών προβλημάτων (1st level) πελατών σταθερής τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης,
  • Email και Internet
  • Monitor & επίλυση τεχνικών αναφορών
  • Καταγραφή των πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικού συστήματος
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτοι Τεχνικού λυκείου/ ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI με κατεύθυνση στην Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες ή Προγραμματισμό
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Εργασιακή εμπειρία σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Εμπειρία στην πρόσβαση στο Internet και ευχέρεια σε δακτυλογράφηση
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office και λειτουργικών συστημάτων
  • Καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Ομαδικότητα και ευελιξία
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου/προγραμματισμού
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων
  • Δυνατότητα εργασίας σε πρόγραμμα κυλιομένων βαρδιών 
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
  • Η εταιρία προσφέρει: 

  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα Bonus Scheme
  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • .