Περιγραφή θέσης εργασίας

Σύμβουλοι Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων (Περιοχή: Αθήνα)

Είσαι άνθρωπος επικοινωνιακός, πελατοκεντρικός, και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρία του λιανεμπορίου;

Τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να ξεκινήσεις δυναμικά την καριέρα σου σε μια από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρίες στο χώρο του λιανικού εμπορίου.

Η ManpowerGroup Greece , ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, έναν από τους πιο καταξιωμένους και επώνυμους ομίλους στον χώρο του, δυναμικούς και ενεργητικούς υποψηφίους, οι οποίοι θα στελεχώσουν τη θέση του Συμβούλου Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων, για την περιοχή της Αθήνας.

Με τι θα ασχοληθώ ;

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και λεπτομερής διερεύνηση αναγκών των πελατών
  • Παροχή σωστών πληροφοριών και πρακτικών λύσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας
  • Ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας
  • Μετατροπή των κλήσεων σε πωλήσεις με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα
  • Τι χρειάζεται να διαθέτω;

  • ανάλογη εργασιακή εμπειρία 2 -3 έτη σε τηλεφωνικό κέντρο, ιδανικά σε θέση πωλήσεων ή/και εξυπηρέτηση πελατών
  • επιθυμητό πτυχίο ΙΕΚ/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ
  • καλή χρήση Η/Υ (Ms Office)
  • επιθυμητή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • ευχέρεια στην επικοινωνία και πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Τι θα αποκτήσω;

  • ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus επίτευξης στόχων
  • πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
  • σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • συνεχή εκπαίδευση
  • ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης