Περιγραφή θέσης εργασίας

Προφίλ:


H Würth Hellas S.A. είναι μια ισχυρά αναπτυσσόμενη πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1981 με επιτυχία και με αναγνώριση στη διάθεση υλικών στερέωσης, χημικών, εργαλείων και συστημάτων ταξινόμησης στους κλάδους Αυτοκινήτου, Μέταλλου & Δόμησης και Ξύλου.

Με ένα δίκτυο 180 εξειδικευμένων συμβούλων πώλησης, βρίσκεται σε καθημερινή επαφή με όλο το φάσμα των τεχνικών επαγγελμάτων, παρέχοντας, πέρα από τα προϊόντα, και την τεχνική υποστήριξη που χρειάζονται οι επαγγελματίες πελάτες της

Περιγραφή ρόλου:

  • Διαχείριση και ανάπτυξη υφιστάμενου πελατολογίου βάσει διαθέσιμων προϊόντων και προφορών
  • Διερεύνηση των αναγκών των πελατών και προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων
  • Έλεγχος και διαχείριση διαδικασίας αποστολής των παραγγελιών
  • Συνεχής υποστήριξη των πελατών μετά την παραλαβή των προϊόντων και επίλυση τυχόν προβλημάτων (After Sales)
  • Προσέγγιση μηδενικών πελατών με σκοπό την ενεργοποίηση τους
  • Εμείς προσφέρουμε:

  • Ανταγωνιστικό σύστημα αποδοχών
  • Προοπτικές προσωπικής εξέλιξης μέσα σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχή εκπαίδευση στη γκάμα των προϊόντων μας και τις τεχνικές πωλήσεων
  • Πρόσθετη ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
  • Προφίλ υποψηφίου:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Windows, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Internet)
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ομαδικό πνέυμα
  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Προσήλωση στην επίτευξη στόχου μέσω πελατοκεντρικής προσέγγισης
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας
  • Υπευθυνότητα και ακεραιότητα χαρακτήρα
  • Επιθυμητή εμπειρία στον κλάδο των τηλεφωνικών πωλήσεων(2 έτη)