Περιγραφή θέσης εργασίας

Κωδ. Θέσης:

  CCSE /772

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

  • Ευθύνη υλοποίησης και υποστήριξης Telecom υπηρεσιών εταιρικών πελατών (DATA, VOICE), με βασικό στόχο την γρήγορη υλοποίηση και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των εταιρικών μας πελατών
  • Δεύτερο επίπεδο διαχείρισης βλαβών εταιρικών πελατών
  • Συντονισμός επιμέρους εσωτερικών τμημάτων στην υλοποίηση υπηρεσιών και διαχείριση βλαβών
  • Συντήρηση, λειτουργία και αναβάθμιση του IP Access Δικτύου πανελλαδικά
  • Διαχείριση SLA συμβολαίων εταιρικών πελατών
  • Συμμετοχή σε έργα λειτουργίας και βελτιστοποίησης του δικτύου
  • Συμμετοχή σε πιστοποιήσεις της εταιρίας
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (Τηλεπικοινωνιών ή και Ηλεκτρονικής)
  • Κάτοχος πιστοποίησης τουλάχιστον CCNA
  • Εμπειρία στον χώρο των τηλεπικοινωνιών τουλάχιστον 3 έτη
  • Εμπειρία σε Routers, Switches, Firewalls, Pbx (Cisco, Huawei, ASA, Alcatel κλπ)
  • Εμπειρία με εργαλεία παρακολούθησης, διαχείρισης δικτύου και Customer Relationship Management (NMS,CRM)
  • Καλή γνώση των βασικών πρωτοκόλλων διασύνδεσης/επικοινωνίας/δρομολόγησης σε fixed /wireless δίκτυα παρόχων (π.χ. PPP, Ethernet, IPv4/IPv6, OSPF, BGP, MPLS/EoMPLS/VPLS)
  • ’ριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • ’ριστη γνώση χρήσης Η/Υ
  • Ικανότητες και Δεξιότητες

  • Εμπειρία σε τεχνολογίες και διαχείριση εξοπλισμού τηλεφωνίας (SIP, ISDN, SS7, Gateways, SBC) θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Πιστοποιήσεις Cisco επιπέδου CCNP / CCNP Voice και εμπειρία σε Τηλεφωνικά Κέντρα θα ληφθούν σοβαρά υπόψη
  • Ομαδικό πνεύμα και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής και εκμάθησης νέων τεχνολογιών
  • Δυνατότητα σχεδιασμού και οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και όγκου εργασίας
  •  Η εταιρία προσφέρει: 

  • Ιδιωτικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης
  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας