Περιγραφή θέσης εργασίας

Κωδ. Θέσης:

  CCCA 0817)

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης:

Ολοκληρωμένη και έγκαιρη διαχείριση αιτημάτων νέων και υφιστάμενων πελατών μέσω εισερχόμενων κλήσεων με τα παρακάτω καθήκοντα :

  • Επεξήγηση λογαριασμών
  • Διερεύνηση αναγκών πελατών σε αιτήματα διακράτησης
  • Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
  • Καταγραφή των πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικού συστήματος
  • Απαραίτητα Προσόντα: 

  • Απολυτήριο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Windows
  • Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε περιβάλλον επαφής με πελάτες
  • Ευχέρεια στη δακτυλογράφηση
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • ’ριστες διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Αυξημένες οργανωτικές ικανότητες
  • Ομαδικό πνεύμα, προσαρμοστικότητα σε περιβάλλον που συνεχώς εξελίσσεται, εξωστρέφεια και διάθεση για ανάπτυξη και επίτευξη στόχων
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες με βάση μηνιαίο εναλλασσόμενο πρόγραμμα
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
  • Η εταιρία προσφέρει: 

  • Συνεχής Εκπαίδευση σε νέες υπηρεσίες, προϊόντα και διαδικασίες εξυπηρέτησης.
  • Δυνατότητα μετακίνησης από και προς την εταιρία με εταιρικά πούλμαν